piątek, 9 marca 2012

U la la :)

Przepraszamy za taką dużą przerwę, ale ten tydzień był bardzo wypełniony. Na szczęście mamy już piątek i weekend przed nami. Nie wiem jak u Was, ale w Toruniu pogoda piękna, aż chce się wyjść na rower!

Tydzień temu odwiedziłyśmy U la la, sklep z oryginalną biżuterią. Można tam znaleźć wszystko! Od bardzo dziwnych pomysłów (szczoteczki do zębów jako kolczyki!) po bardzo fajne, w przystępnej cenie dodatki. 

Gratka dla wszystkich fanów robienia biżuterii! Możecie tu kupić oryginalne koraliki i inne potrzebne rzeczy do hand made. :)
Dodatkową zaletą jest artystyczne wnętrze. Sklep ma świetny klimat. Ruszajcie więc do U la la!






















U la la- Most Pauliński 14, Toruń
Zapraszamy!
Jagna&Julia

27 komentarzy:

  1. obserwujemy!
    bardzo ciekawy post, jak i sam sklep, o którym piszecie. niekoniecznie chciałabym np. kolczyki z (prawdziwymi!) szczoteczkami do zębów, ale podziwiam inwencję twórczą ich autorów ☺

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy fajny sklep, i ciekawy blog, i pewnie że obserwujemy, ja też już obserwuje:)
    Pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest ten sklep:) Szkoda, że mam trochę daleko do Torunia;)

    OdpowiedzUsuń
  4. pozazdrościć takiego sklepu w sowim mieście! świetne wnętrze sklepu, podoba mi się :)
    Ja za pewne tego sklepu nie odwiedzę, bo mieszkam niedaleko warszawy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. w Bielsku-Białej (tam gdzie mieszkałam przed Norwegią) to w sklepie Ulala sprzedają prezenty :D

    Zapraszam na nową notką :*

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam takie klimatyczne sklepiki! obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jaki wybór! jeśli będę w Toruniu to na pewno tam zajrzę!
    a szczoteczki do zębów mnie rozwaliły ^^ w razie gdyby się zapomniało wyszczotkować zęby, można użyć szczoteczko-kolczyka!?!? czego to ludzie nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiecie, że ja tam nigdy jeszcze nie weszłam ? :D
    Ale mnie przekonałyście. Jak będę kasiasta, to pójdę, moje fashion victim :p

    Wasza A. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. ojejciu jesteście super laski! : DDDD (no chyba wiem bo chodzę z Wami do klasy,c'nie? xd) i normalnie pozytywna energia powinna cały czas być z Wami i z tym blogiem. Mam na Was oko ; ))

    bardzo anonimowa i tajemnicza N.S + ostatni numer w dzienniku! Zgadnijcie kim jestem! xd
    kosiam Was troszkę bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten sklep, bardzo fajny post i zdjęcia:)
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam do obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. swietne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeju, dzięki za tak miłe słowa ! :))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajnie tu u ciebie :) zapraszam do siebie :) będzie mi miło jak wpadniesz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te kolczyki szczoteczki super ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. woow fajnie sklep wygląda w środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście bardzo ciekawy wystrój, szkoda tylko że takie oryginalne sklepy są daleko od miejsca mojego zamieszkania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. no niestety sklep za daleko, a wystroj zacheca tym bardziej ze sama tworze bizuterie hand made i przydaloby mi sie w moim miescie takie miejsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj żałuję, że tak rzadko zaglądam do U la la, Wasze zdjęcia to świetna reklama!!! Chętnie wbiję w swoje uszy kluczyki, podobne mam do skrzynki na listy, która świeci pustkami lub rachunkami :) !No i lustro a la la żabucha kusi, żeby się w nim przejrzeć, może zobaczę taką laskę jak na przedostatniej focie...? Jutro ruszam do U la la
    Bełata

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklep rzeczywiście prezentuje się całkiem nieźle - oferuje oryginalne rzeczy, a ja takie lubię ;) Wybrałyście sobie tam coś?

    Pozdrawiam,
    Joanna

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne wwnętrze ! ciekawe pomysły :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Drzewo w sklepie chyba najbardziej mi się spodobało ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie Ci w kapeluszu! Sklep magiczny, piękne rzeczy, piękny wystrój! ;)



    zapraszam częściej, bedzie mi przemiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz świetny kapelusz!
    a wnętrze sklepu jest bardzo klimatyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. podoba mi się! :)
    obserwujemy? :*

    Zapraszam do siebie, CHŁOPAKA prowadzącego bloga o modzie :D znajdziesz u mnie wiele stylizacji! ;D
    http://boyfashionxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej słonka, tu Hanka. Tamten mój blog zarasta kurzem - masakra i kompletny brak weny. Obecnie przeżywam dobę kryzysu i wznowię działalność bloggerki dopiero w przypływie wolnego czasu, czyli nieprędko, same wiecie jak jest. Widzę że Wasz bloguś się kręci, życzę powodzenia i będę Was śledzić, dobra robota! Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń