piątek, 6 lipca 2012



 Posty codziennie? Tak, nie przewidzieliście się! Z racji tego, że mamy teraz duuużo czasu staramy się wstawiać jak najwięcej, bo już za dni parę ruszamy nad morze.
Zdjęcia z wczorajszego, wielce męczącego dnia. Tak, tak uwielbiamy szukać ciekawych ludzi na ulicy, ale spacer przez Szeroką w okropnym upale nie należy do najprzyjemniejszych. Dlatego co chwila z rozmarzeniem myślałyśmy o zbliżającym się chłodnym morzu i zmianie otoczenia, bo piąty dzień z rzędu spędzony w centrum Torunia nie jest najlepszym sposobem na wakacje.



 Bez zbędnych nadziei spacerowałyśmy sobie niespiesznie dyskutując na różne tematy, kiedy nagle naszą uwagę przykuła piękna, miętowa spódnica maxi. Porozumiewawcze spojrzenia i od razu wiedziałysmy, że to jest to. Patrycja idealnie wbiła się w nasz gust i zostaje oficjalnie mianowana najlepiej wyglądającą osobą, którą wczoraj udało nam się spotkać!


Nasz humor uległ znacznej poprawie po spotkaniu z kochanymi kolegami z klasy. Oczywiście nie mogłyśmy odpuścić im zdjęć :)







Julia

12 komentarzy:

  1. Julia! Ja chyba ciebie wczoraj widziałam! Z jakimś chlopakiem. hm? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe :) Jeżeli byłam ubrana tak jak na zdjęciach to byłam ja :)

      Usuń
  2. świetny strój, mnie szczególnie urzekł top z czarnym sercem <3
    + zapraszam do mnie .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki modny ten Toruń! Szkoda, że nie mieszkam w większym mieście- takie wyszukiwanie ciekawie wyglądających ludzi na pewno jest fajne. Chciałabym kiedyś spróbować coś takiego zrobić. :):)
    Ślicznie wyglądacie, obie!

    OdpowiedzUsuń
  4. aż chyba się wybiorę do tego Torunia !

    OdpowiedzUsuń
  5. Maks na ostatnim zdjęciu rozwala system ;p
    idealnie był dobrany do roli starszego pana;p
    POZDROWIENIA Z TYCH!

    OdpowiedzUsuń
  6. To wasi chłopacy??

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam prośbę , mogłabyś zaobserwować mojego nowego bloga z opowiadaniem?
    Bardzo mi zależy na tym,z góry dziękuje .
    Jak zaobserwujesz napisz to pod postem, a na pewno się odwdzięczę :D
    http://fuckin-fabulous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. marzę o takiej bluzce z sercem! :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wyglądacie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń