wtorek, 25 września 2012

Girls just want to have fun


Drogi Czytelniku!
Gdzie nasz szacunek do Ciebie? Gdzie podziała się maniera dodawania postów codziennie? Minęła chyba wraz z wakacjami... Tydzień mija, a na blogu cisza. Wybacz mój Najdroższy! Szkoła, która trwa dosłownie od rana do wieczora nie pozawala nawet na takie proste czynności jak wypicie kawy i przeczytanie kilku stron książki. Pozostaje nam położyć się, rozmyślać. Właśnie oddawałam się tej przyjemności, kiedy przypomniało mi się o Tobie. Rzuciłam się z paniką do komputera, modląc się tylko, żebyś zupełnie się na nas nie zawiódł! :)










Jak już wiesz, żyjemy intensywnie. Raz dobrze z szerokim uśmiechem na twarzy i sercem bijącym mocno ze szczęścia, raz źle, narzekając i prawie już płacząc na granicy wycieńczenia. Ale ważne, że mamy siebie. Wzajemnie siebie wspierając przejdziemy przez wszystko. Chciałabym powiedzieć, że żyjemy na maksa. Mogę? Uczymy się, śmiejemy, śpiewamy, wychodzimy, pijemy kawę, robimy zdjęcia, zakupy, tańczymy, szalejemy, jemy. Chcę tak żyć dalej. Chcę być tak szczęśliwa jak jestem na tych spotkaniach, z których masz okazję oglądać zdjęcia. Chcę spacerować. Poznawać nowych ludzi. Rozmawiać. Kochać.

A teraz moment prawdy! Uwagauwaga! Obiecujemy poprawę. Więcej zdjęć, więcej mody. Uf, no i koniec.

Oddaję się muzyce i gorącej herbacie. Bywajcie! ;*










JULIA :)

3 komentarze:

  1. bardzo mi miło, dziękuję ;)
    p.s. świetnie wyglądasz ! masz oryginalny styl a do tego świetne zdjęcia ;)
    również często będę do Ciebie zaglądać ! <3

    OdpowiedzUsuń